התוכן העיקרי

הודעת התראה

 

מתי קיבלתם לאחרונה 600 ש"ח ללא מאמץ מיוחד?

האם שמעתם על חוק הטכנאים?

הנה סיפור :

לפני מספר חודשים, לחברת הוט, היה מבצע לאינטרנט המהי.. ולי בדיוק נגמר המבצע בחברה שהייתי בה, וחשבתי לעבור אליהם..
התקשרתי, וקבעו לי טכנאי, שיגיע בין השעות 7:30 ל10:00..

יום ההתקנה הגיע.. וב7:30 הטכנאי מתקשר אליי ושואל האם אני בבית.. אמרתי לו שכן ושאני ממתין לו.. להפתעתי הוא מקריא לי כתובת ישנה שלי.. ואני אומר לו שזו כתובת ממש ישנה ואני לא גר שם יותר ונותן לו את הכתובת החדשה (5 דקות נסיעה מהכתובת הישנה..)
הוא אומר לי שאינו יכול להתקין בכתובת אחרת ושעליי לפנות לשירות הלקוחות אבל רק בשעה 8..

בשעה 8, אני מתקשר להוט ומסביר להם שיש להם טעות בכתובת.. הם לוקחים את הכתובת החדשה ואומרים שיחזרו אליי בהקדם
עוברות שעתיים-שלוש.. וכמובן שלא חוזרים אליי..
אני חוזר אליהם ושואל מה קורה עם זה.. ואומרים לי שיחזרו אליי עד שעה 16:00..

"אבל קבעו איתי מ7:30 עד 10:00.." אני מקשה..
יחזרו אליך, מתעקשים איתי..

אני ממתין.. ואף אחד לא חוזר אליי.. וברור לכם שגם שהטכנאי לא מגיע..

מה אומר חוק הטכנאים?

החוק קובע שאם קבעתם עם טכנאי, בשעות מסויימות, והוא איחר ביותר משעתיים, אתם זכאים לפיצוי של 300 ש"ח..
במידה והוא איחר ביותר משלוש שעות או לא הגיע כלל, אתם זכאים לפיצוי של 600 ש"ח..
"ללא הוכחת נזק!" - כלומר זה כלל לא משנה, אם הפסדתם עבודה או לא הפסדתם עבודה.. זה לא משנה אם גם ככה הייתם בבית או לא.. וזה לא משנה אם לא נגרם לכם שום נזק מזה שהטכנאי לא הגיע.. אתם עדיין זכאים לפיצוי!

היות והטכנאי לא הגיע.. כבר למחרת, שלחתי מכתב לפניות הציבור של חברת הוט (מנוסח היטב, מהאתר של המועצה הישראלית לצרכנות) עם הפרטים של המקרה ועם דרישה מאוד ברורה של מה שמגיע לי, קרי, 600 ש"ח פיצוי!
כמה ימים לאחר מכן, מגיעה שיחת טלפון מפניות הציבור של הוט, בה הם התנצלו.. ובה הודיעו לי שצ'ק על סך 600 ש"ח, בדרך אליי...

ואכן, הצ'ק הגיע, והופקד בחשבון..
כל כך פשוט...

 אז עכשיו, אתם מכירים גם את חוק הטכנאים!

אל תוותרו על הזכויות שלכם!


יותר חשוב, אל תוותרו על ידיעת הזכויות שלכם!
עצם הידיעה של הזכויות, שווה כח, ששווה לכם כסף!

ידיעת הזכויות, תגרום לכם לצמוח..
וכשצומחים.. כמו תמיד, צומחים ממה שיש.. לא ממה שאין!

אגב, אם מעניין אתכם אם הגיע טכנאי ביום אחר, אז כמובן שפנו אליי וניסו לתאם איתי מועד חדש.. הסברתי להם שכל עוד לא קיבלתי את הפיצוי, שלא ידברו איתי..

בדיעבד, כל עכבה לטובה, חברה אחרת יצאה עם מבצע אחר.. הרבה יותר משתלם ;)

כמו תמיד, כאן לכל שאלה..
פרנק - "צומחים ממה שיש"
050-6885851